menuordersearch
rezino.ir

هفت قانون اساسی برای رسید به تناسب اندام ,

فروشگاه اینترنتی رزینو
۱۳۹۷/۷/۱۷ سه شنبه
(0)
(0)
هفت قانون اساسی برای رسید به تناسب اندام
هفت قانون اساسی برای رسید به تناسب اندام

اگر شما به دنبال داشتن یک بدن سالم برای بازه زمانی طولانی از عمرتان هستید و می خواهید از هر گونه بیماری و گسترش آن جلوگیری نمایید، پس شما اولین شرط برای دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم را دارید و این حق شماست که به خواسته هایتان دست پیدا کرده و از تناسب اندام سالم و زیبا بهره مند شوید.

مطالعات علمی متعددی ابت کرده است که رژیم غذایی سالم و ورزش به صورت منظم می تواند تا حدود زیادی از برخی بیماری های خطرناک از شامل چاقی، دیابت، بیماری های عروقی و قلبی و حتی سرطان نیز جلوگیری نماید.

برای آنکه در کار خود موفق شوید، باید هر روز به صورت سر سختانه تلاش نمایید تا به موفقیتی که در آخر به آن می خواهید برسید دست پیدا کنید.

 

 

مهم ترین قانون تناسب اندام و کاهش وزن

اگر که می خواهید در کار خود موفق شوید باید این موضوع را یاد آور شوم که شما باید نهایت تلاش خود را به کار گرفته و از رسیدن به آن به هیچ وجه نا امید نشوید و در تناسب اندام هم به همین صورت است و می توان قاطعانه گفت گفت که اگر به دنبال تناسب اندام هستید باید برای رسیدن به آن مهم تمام تلاش، کوشش واراده خود را به کار گرفته تا موفق شوید.

 

در ادامه این مقاله هفت قانون اساسی را به شما معرفی خواهیم نمود.

پس مقاله زیر را به دقت مطالعه نموده تا در داشتن بدنی  متناسب و سالم موفق باشید.

 

قانون 1: قبل از اینکه شروع به گرفتن رژیم غذایی برای دست پیدا کردن به تناسب اندام کنید اکیداً توصیه می گردد حتما با یک پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی مشورت نموده و ایشان را در جریان کار خود قرار دهید و پزشک متخصص موارد مهم را برای شما بیان خواهند نمود.

 

قانون 2: در همان ابتدای کار شما می توانید تحت کمک وهدایت یک مربی تناسب اندام تایید شده و شروع به ورزش کردن کنید در نتیجه با این عمل بطور صحیح و اصولی حرکات را انجام داده و از هرگونه صدمه جدی که ممکن است در ورزش کردن آن هم به تنهایی برای شما اتفاق بیفتد جلوگیری کنید.

 

قانون 3: در ذهن خود تصویر سازی کنید!

به هیچ وجه تناسب اندام را بدون داشتن یک هدف مشخص در ذهن شروع نکنید چرا که بدون داشتن ذهنیت از تناسب اندام ممکن است که تمام سعی خود را به کار نگرفته و احتمال موفق شدنتان به شدت پایین می آید.

 

قانون 4: اگر شما یک دوره بیماری خاص را سپری می کنید باید این مهم را به یاد  داشته باشید که مطابق اصول شروع کرده و به خودتان به هیچ وجه فشار بیش از حد وارد نکنید.

 

قانون 5: رشته ورزشی را که به آن علاقه مند هستید دنبال کنید شما می توانید ورزش های مختلفی از جمله رقص ، زومبا و تی آر ایکس و ... را تجربه کرده و هر آنچه که به از نظر خود به صلاحتان می باشد را انجام دهید.

 

قانون 6: این بینش که ورزش فقط یک سرگرمی است را از ذهن خود دور کنید دیدگاه خود را نسبت به ورزش تغییر داده و آنرا به چشم فقط یک سرگرمی نبینید بلکه با تغییر نگرش خود اوضاع زندگی تان را بطور کلی دگرگون کنید چرا که اگر شما ورزش را با دیدگاه سرگرمی ببینید ممکن است فقط اوقاتی که زمان آزاد دارید آن را انجام دهید.

 

قانون 7: نباید به سرعت در انتظار مشاهده  نتایج خیره کننده و فوری باشید صبر کلیدی است که شما را به رسیدن به تناسب اندام نزدیک کرده و موفقیت شما را تضمین می کند.

 

 

رسیدن به تناسب اندام با ورزشن کردن و مصرف غذای کم کالری بدون شکر

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر