menuordersearch
rezino.ir

رژیم غذایی به کمک قدرت ذهن ,

فروشگاه اینترنتی رزینو
۱۳۹۷/۸/۱۶ چهارشنبه
(1)
(0)
رژیم غذایی به کمک قدرت ذهن
رژیم غذایی به کمک قدرت ذهن

 

1. یک رژیم غذایی عالی را استارت بزنید.

قبل ازاینکه رژیم غذایی خود را شروع کنید بهتر است با خود روراست باشید آیا اطمینان دارید به تصمیمی گه گرفتید متعهد هستید یا خیر؟ اگر ساده تر بخواهم این موضوع را عنوان کنم، شما دوست عزیز من باید یک برنامه خوب داشته باشید و به خودتان قول دهید که در هر شرایطی آن را دنبال کنید و تا به چیزی که دنبال هستید دست پیدا کنید! منظورم تناسب اندام است. و مهم تر از تعهد اینکه باید یک انگیزه خوب و عالی برای اینکار پیدا کنید تا هر زمان که دلسرد شدید به آن انگیزه فکر و کنید و اینکه اصلاً چرا شروع کردید فکر کنید و به این ترتیب موتور شما تند تر کار می کند.

 

برای گرفتن رژیم غذایی قدرت ذهن خود را تقویت کنید

 

2. بهانه‌ بی بهانه

خیلی از افراد هستند که نمی توانند رژیم غذایی خود را شروع کنند؛ و یا اینکه فکر می کنند خیلی اضافه وزن ندارند یا شاید هم به آن شنبه معروف فکر می کنند و همه چیز را به آن زمان موکول می کنند. در درجه اول بهانه خود را از بین ببرید و بهترین راهکار برای از بین بردن بهانه روبرو شدن با آن است به این فکر کنید امکان دارد حتی زمانی که به تازگی رژیم غذایی خود را شروع کرده اید بهانه ها سرو کله شان پیدا شود و شما را از هدفتان که تناسب اندام است باز دارند پس به عقیده من کار درست این است که هدف خود را اینقدر درست و مهم انتخاب کنید که هیچ بهانه ای قادر به از پای در آوردن شما در این مسیر نباشد، بند پوتین های خود را سفت ببندید و با آمادگی کامل وارد این مسیر شوید.

 

برای گرفتن رژیم غذایی بهانه نگیرید بهانه گرفتن در رژیم غذایی

 

3. تا حد توان خود اطلاعات جمع کنید.

اگر تصمیمتان برای گرفتن رژیم غذایی جدی است و به این باور رسیده اید که واقعاً به آن نیاز دارید، پس تا جایی که می توانید در باره کار که میکنید اطلاعات کسب کنید درست مانند پزشکی که برای خود دارو تجویز می کند پس تا جایی که ممکن است به جمع آوری اطلاعات بپردازید و همچنین سعی کنید میزان ارزش تغذیه ای روزانه مواد غذایی را درک کنید و بدانید که مثلاً یک عدد تکه کیک شکلاتی چه مقدار کالری دارد.

 

اطلاعات مفید در مورد رژیم غذایی مناسب چه رژیم غذایی خوب است فروش مواد غذایی رژیمی

 

4. می خواهید در رژیم غذایی موفق باید؟ پس بیشتر دلیل پیدا کنید.

دلایل زیاد و متعددی می توان برای رژیم غذایی بافت و هر کس طبیعتاً دلایل شخصی خود را دارد. یعضی ها می خواهند سلامت فیزیکی داشته باشند و بعضی دیگر می خواهند لباس هایی که دوست دارند و تا الان به خاطر اضافه وزن از پوشیدنشان عاجز بودند را بپوشند. هر دلیلی که دارید باید آنقدر مهم باشد که برای زسیدن به آن تلاش کنید، رژیم غذایی و کاهش وزن قرار نیست راحت و آسان باشد گول تبلیغات تلوزیونی که میخواهند در طول یک هفته 3 ایکس لارج را به لارج تبدیل کنند نخورید فقط و فقط به این ایمان داشته باشید که دلایل شما خیلی مهم تر از این است که با بهانه های ریز و درشت از مسیر خود باز. دلایل خود را همیشه به خود یاد آوری کنید تا بدانید اصلاً برای چه شروع کرده اید.

 

تلاش کردن برای تناسب اندام و کاهش وزن رژیم غذایی مناسب

 

5. عواطف خود را درگیر کنید.

من همیشه عقیده داشتم و دارم که قدرت ذهن و احساس آنقدری قدرتمند است که می توان با آن هرکاری کرد. دلیل این مهم این است که شما از این طریق می‌توانید به رژیم غذایی خود معنا و هدف بیشتری ببخشید. علاوه بر آن شما می توانید تمام اشتیاقی که در این مسیر نیاز دارید را بدست آورید. این نکته قدرت این را به شما می دهد که با علاقه و عشق بیشتری به راه خود ادامه دهید و بیشتر برای کاهش وزن خود تلاش کنید. سعی کنید روزی چند بار در آینه خیره شود و از خود سوال کنید چی شدکه من اینقدر چاق شدم؟ چرا من نتونم لباسی که دوست دارم رو بپوشم؟ و به این مهم ایمان داشته باشید که قبل از هر چیز و هر کجا همه اتفاق ها در ذهن شما رخ می دهد.

 

6. رژیم غذایی سخت است اما شما از پس این کار بر می آیید.

من قبلاً هم به این نکته اشاره کردم که همه چیز از ذهن شما شروع می شود پس از همان اول کار را درست انجام دهید اگر دائماً به خود بگویید: من نمیتونم رژیم بگیرم چون از گشنگی میمیرم یا بگویید یک روز که هزار روز نمیشه از فردا شروع می کنم شما به سرعت تمام به سمت شکست در رژیم غذایی پیش خواهید پس در اولین قدم ذهن خود را کنترل کنید و بعد خواهید دید که همه چیز تحت کنترل شما در می آیند تنها چیزی که می تواند مانع شما شود افکارتان است این مغز شماست که تعیید می کند آیا این کار راحت است یا سخت، شدنی است یا نشدنی پس به خود انرژی منفی ندهید و با قدرت هرچه تمام تر مغز خود را به کنترل خود در آورید این کار را یک کار آسان در نظر گرفته و دائمان با خود بگویید که من از پسش بر میام، من کارهای سخت تر از اینم انجام دادم، اکه بقیه تونستن پس منم میتوتنم. آنقدر خود را به چالش بکشید تا موفق شوید ذهن خود را تحت کنترل در آورده و بر آن چیره شوید و در مسیر کاهش وزن موفق شوید برای ان کار عجله نکید، تا توان این را داشته باشید به مسیرخود ادامه دهید و برای مدت زمان لازم این رژیم غذایی را حفظ نمایید و به حق خود یعنی نتیجه تلاشنات برسید.

 

7. یک برنامه رژیم غذایی درست انتخاب کنید

امروزه که اکثر افراد متخصص شده اند و خود به خود دارو تجویز می کنند تنوع رژیم غذایی خیلی بالا رفته از فروش آنلاین برنامه های غذایی گرفته تا یک ساختمان شیک و لاکچری در شمال شهر که با قیمت های بسیار گزاف کیف پول شما را هدف گرفته اند در نتیجه انتخاب یک مشاور تغذیه کاردان و کارکشته که بتوان به آن اعتماد کرد هم بخش مهمی از کار است. درهر صورت اگر بتوانید یک رژیم غذایی درست و اصولی را تهیه کنید و به آن متعهد شوید درصد زیادی از کار را پیش برده اید سعی بر این داشته باشید رژیم غذایی که انتخاب می کنید شما را محدود نکند زیرا در صئرتی که محدودیت غذایی زیاد باشید دیر یا زود از آن خسته شده و از ادامه مسیر صفر نظر می کنید. پیشنهاد می کنم در این زمینه با فراد موق درکاهش وزن صحبت کنید و رژیم غذایی را انتخاب کرده که سایر افراد از آن رضایت داشته باشند.

 

8. نکات مثبت رژیم غذایی را ببینید

سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید اگر در زمان حال درگیر رژیم غذایی هستید و فقط به این فکر میکنید که چرا نمی توانید مانند مابقی مرد هر آنچه دوست دارید میل کنید از امتیازات رژیم غذایی نیز غافل نشوید به این فکر کنید که به وسیله رژیم غذایی می توانید اندامی که آرزویش را دارید بسازید، می تواند لباسی که دوست دارید را بپوشید، می توانید اعتماد از دست رفته خود را بدست آورید بله درست است هرچقدر غذای بدن ما کم می شود باید غذای مغزمان را زیاد کنیم مغز ما به انرژی مثبت نیاز دارد تا بتواند مارا تا انتهای مسیر یاری کند. شما با انجام این کار یک ذهنیت مثبت از رژیم غذایی خود در ذهن می ازید و این نکته خیلی مهمی است.

 

9. حمایت دیگران را پذیرا باشید

چه کسی گفته مسیر رژیم غذایی مسیر تنهاییست؟شاید اعضای خانواده شما رژیم غذایی نداشته باشند اما می توانند در این مسیر حامی شما باشند. تا شما این قدرت را بدست آورید که به اهدافتان دست پیدا کنید.به آنها در مورد رژیم غذایی و میزان اهمیت بالاییی که برای شما دارد بگویید آنها دوست شما هستند و می توانند شما را در رسید به این هدف یاری کنند. علاوه بر آن، آنها می توانند به شما انگیزه دهند و هر بار به شما یاد آوری کنند که چه غذایی بخورید.

 

10. رژیم غذایی سخت را به رژیم غذایی آسان مبدل کنید.

خیلی ها را کیشناسم که میگویند چند روز اول رژیم غذایی خیلی دوشوار است در نتیجه به دنبال راهکاری باشید که این چالش را به سادگی پشت سر بگذارید. باید این نکته را بدانید تمام غذایی که برای رژیم غذایی نیاز دارید در یخچال منزل خود می توانید بیابید و تاحدالامکان  از رفتن به رتوران دوری کنید زیرا غذا های رستوران ها اکراً پر کالری هستند و شما را از هدتان یعنی تناسب اندام دور می کنند. خیلی از ماه هاعادت داریم تا زمانی که احساس سیری نکنیم دست از غذا خوردن بر نداریم اما روش درست این است زمانی که حس میکنید %80 سیر شده اید بهتر است دست از غذا خوردن بردارید. یا اینکه همان ابتدا 20 % کمتر غذا بردارید.

instagram
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر